neděle 10. srpna 2008

Ze života dredů

Víkendem jsem se propil s dredatým kamarádem, jehož ethanolová Moudrá by rozesmála i stoického Karla Brücknera. Sobotu jsme se kejvali do rytmu reggae na jednom festivalu u Pardubic, první akci v mém notorickém životě, kde se nestály fronty u baru na pivo a tvrdý. Důvod je jednoduchej, dredouši si spalovali plíce THC v různé formě a alkoholem od nadnárodních korporací vznešeně opovrhovali. Štěstí pro mě.

Na afterparty v rytmech hip hopu se kámodredař poctivě připravoval. Nakoupil basketbalový dres, vodní gun, budík a v hornbachu i zlatý řetěz (pak to navlíkl na mě). Poctivě do sebe naklopil 16 morganů kapitánů a jen občas jsem ho zaslechl sypat hlášky - Kdybych chtěl, můžu si zamrdat s gejem. Nejrozkošnější ale byla jeho metafora nevěry - Já ti dobře rozumím, halekal někomu do ucha, ty bys chtěl hrát na cizím hřišti. Nemusíš lajnovat, věšet sítě, uklízet bahno z kabiny...

Jako dojezd jsme si dali Kung-fu Pandu v kině. Rozkošné hlásky pětiletých harantů šišlavě radily obézní pandě, jak porazit tygra a přitom dětičky po celém kině házely popkorn a zvrhle se chechtaly. Nezapomenutelné. Před filmem ale promítali amatérský reklamy, což nenechalo dredmana chladným a začal plánovat, že si nechá udělat vlastní šot, na kterej bude balit kočky v bijáku. Pak ale ztuhl a jen posmutněle řekl do tmy: Všechny buchty jsou se samejma kokotama, tak proč jedna nechodí se mnou... Fňuk

Žádné komentáře: