neděle 24. srpna 2008

Střííííííkej!

Nezdráhám se označit za příležitostného rozhlasového masochistu. Bolest, která je mi při přijímání českých rádiových vln způsobována, mi totiž do jisté míry přináší jistý druh smyslového potěšení. Nejčastěji tuhle úchylku praktikuju při jízdě autem, abych neusnul. Někdo lemtá red bull, já poslouchám ráááááádio Impuls. A dneska se mi to konečně vyplatilo.

V nedělní odpoledne (14:45) jsem se po písničce Ivetky Bartošové dozvěděl, jak oddálit sexuální faux pas. Jedna jmenovaná sexuoložka, která nazývá ženami tolik milovanou rychlovku jako předčasný výron semene, totiž rozdávala rady, jak této léty pilované technice zastřihnout křidýlka. Výsledek je nečekaný, ale protože se tenhle blog zabývá jen tématy ohledně lámaistické sekty Gelugpa a dějinami čínské národní dynastie Ming, čtenáře by tyto "revoluční" závěry akorát otravovaly.

Když jsem ale slyšel poprvé rady SSŠ (sexuální soudružky šikulky), radši jsem si podřadil, abych nevletěl v zatáčce do stromu. Aby v nedělní odpoledne lítala (mediální) mrdka rozhlasovým éterem, to chce mít rádiový koule. Zdaleka to nebylo to nejhorší. Impulsovic o pár svazáckých songů později pustili upoutávku na chystanou rádiovou telenovelu, která věrným posluchačům například prozradí, jak se jmenuje pes Usámy bin Ládina. Že jste to taky nevěděli? Pár teček napětí ....................................................................................................................................................
Je to Al-Pajda.

(jestli jste se právě zasmáli, měli byste místo tohoto textu vidět animovaného smajlíka.)

Žádné komentáře: