pondělí 7. ledna 2008

Stop mužské diskriminaci!

Muži jsou diskriminováni. Ano, žádná novinka, jen jsem teď přinesl další sovu do Athén. Pomalu se dostáváme do fáze, kdy muž musí všechno a žena si biblí feminismu jen znuděně listuje a odvolává se na sexuální a sociální vykořisťování. Jinými slovy parazituje na současném dialogu o pseudorovnosti, která nikdy nebyla a nebude.

Je pátek večer, čas: 22:57, promile: 2,3, počasí: na hovno. Nejmenovaný klub v Praze / Brně / Smetanově Lhotě láká na svém graficky dekadentním plakátě opilé spoluobčany na zfetované DJs. Tohle mám rád, jdu dovnitř, platím 300,- keš na ruku, výměnou dostávám cejch na zápěstí, za mnou dvě sedmnáctileté kdovícotoje platí poloviční sumu. Dostanou ten samý cejch a pobaveně kolem mě procházejí. Můj organismus hlásí potřebu lihové podpory, sedám na bar.
Čas: 23:41, promile: nezjištěno. Kdovícotoje s poloviční inteligencí popíjejí na baru drinky za poloviční ceny. Dneska, zítra, za týden, za měsíc i v příštím životě mají ženský vstup a pití do klubů za polovic.

...a bude hůř se jmenuje film podle kultovního románu Jana Pelce. Je o máničkách, opilcích a temných existencích minulého režimu. Poradím Pelcovi příběh na pokračování ...a bude hůř 2. Děje se právě teď, protože včera jsem se vrátil z Baru - muži vstup 150,-, ženy zdarma a kdovícotoje by snad za příchod dostaly ještě zaplaceno.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Taky máte za stejnou práci mnohem větší platy! Což je pěkná ostuda! Tak vás těch 150 kaček už nezabije:-) Takže, jen tak dál!! Bravo marketingové strategii:-))s pozdravem, zenska:-))