pátek 11. července 2008

Férový hráč

Koupil jsem si PlayStation 3. Nikdo mě nechápe a nerozumí. Otec s máti berou moji investici do černé skříňky jako selhání rodičovské výchovy, kamarádi jsou víc v šoku, než kdybych jim řekl, že po partnerce vyžaduju bičování a roubík v puse, jinak mě to v posteli nebaví.

Jedinej člověk, kterej mi rozuměl, byl prodavač v Datartu. Spiklenecky se na mě usmál. Asi je nás takových nepochopených víc. Na druhou stranu ale těm nesmyslným pohledům a buranským poznámkám, že mi je deset let,...trochu jim rozumím. Mačkat čtyři hodiny denně v různých kombinacích osm tlačítek není kdovíjak osvětová činnost. Ale vysvětlete mi to...

1 komentář:

aseedi řekl(a)...

Investici do Playstationu taky nechapu, ale budiz, jinak v datartu ted makam, takze je to pro me aktualni tema, sice ve skladu ale je to jdna rodina ....