neděle 27. července 2008

Bob Dylan s panákem zelený

Víkend na kole po šumavských kopcích byl asi tak stejně zábavný jako blogerské příspěvky Agáty Hanychové na Streamu. Za tři dny jsem prokrosil spoustu kopců, navštívil ještě víc hospod a vypil ještě víc piv. Žádný (d)efekt, jen spadlý řetěz a vrzající šlapka (u kola, bohužel). Jediný "kontakt" jsem navázal při sprinterských závodech s jednou sličnou, jejíž rudě rozpálená stehna se mi odrážela v cyklistických brýlích jako červená mrkvička a oslík (já) poslušně šlapal a šlapal a šlapal. Vyměnili jsme si úsměvy, ale spíše ze soucitu... čekal nás pěti kilometrový výšlap.

V kempu to nebylo o moc slavnější, přestože se mi přímo před týpý rozkysly blonďaté děvy ze země tulipánů a zeleného listu. Vizuální oťukávání bohužel nepřerostlo v schengenský grupáč bez hranic, ale i tak bylo v kempu živo. Naživo to tam totiž v sobotu rozbalil lipenský band, který si velmi ujížděl na míchání nemíchatelného: Knockin' on Heaven's Door od Boba Dylana mixnutý s Koleda koleda Štěpáne. Asi jako když si namícháte portské se zelenou. Ladůdka.

Ale přeci jen jsem si z hor odvezl nějaké ponaučení. Ve volném čase jsem na vlastní nebezpečí studoval MF Dnes, kde jsem se v "Seriálu týdne" dozvěděl, že nosit helmu není projevem slabosti, ale prozřetelnosti. Takže jsem se aspoň zřetelně projevoval...

Žádné komentáře: