neděle 22. listopadu 2009

Lepší časy asi nepřijdou

Když je s vámi vyjebáno, máte potřebu vyjebávat s ostatními. Změníte optiku. Změníte čočky. Změníte dioptrie. Přestanete hledat ten nadýchaný váček oduševnělosti, která se beztak dokáže během vteřiny spláchnout jako hovno do záchodu. Nemyslím, že všechny budete brát jako chodící vagíny, ale rozhodně s nimi vyzkoušíte radši všechny druhy nonverbální komunikace.

Za pár úsměvů a vajíčka k snídani se každé ráno budíte s jinou nadějí, že díky ní si to všechno vyšoustáte z hlavy, že všechny ty erekce vám zboří železnou oponu vašeho ega a budete schopní se zase na někoho usmát, aniž byste si ho představovali s roztaženýma nohama.

Sic se cítíte každej den provinile, jako když vás máma poprvé nachytala s kamarádkou v posteli, léčíte si metastázy na duši chlastem, ale je to den ode dne horší a prázdnější. Propadáte se do hluboké, vyholené vagíny pochybnosti, nemáte se za co chytit a jste nemilosrdně zatloukáni hlouběji a hlouběji vlastním penisem blbosti.

A lepší časy? Ty se už dávno uchlastaly v hospodě.

11 komentářů:

Nora Králičí řekl(a)...

Už máš psychologa na letošní podzim? Včera bylo pozdě.

Anonymní řekl(a)...

obscénní a depresivní - seber se, chlapče!

Enykl řekl(a)...

Kdyby to každý uměl popsat takhle, bylo by hej. Místo toho se všichni schovávají za diagonální diabolické diagnózy. Prostě je to blbý. Ale mohlo by být hůř. Taky tě žádná vyholená vagína nemusela chtít a to by teprv byla tenze. Takže penis vzhůru (nevěřím, že jsem to napsala:))

Markus řekl(a)...

nikdy jsem na tom nebyl líp, aneb carpe diem naruby.

enykl: mám z tebe radost, děvče :)

Mordemy řekl(a)...

Dokonale popsáno - díky!

Gl řekl(a)...

Ty me snad donutis, aby se nad sebou zamyslel.

Lenka řekl(a)...

To přejde. Přehodnoť základní postoj: buď šťastný, že jsi single a že si můžeš užívat. Ostatní neuteče. Měla jsem tohle období někdy ve 23 letech. Jo, sice mi těch X milenců vlatně v závěru nic nepřineslo (ani super sex), ale možná je fajn takový období někdy mít. Momentálně přemýšlím, že si ho zopakuju, ale už jsem líná šukat s cizíma :o))) Páč vím, že to stejně nestojí většinou za nic. hele, fakt bude líp, věř mi. Něco o tom vím...

Markus řekl(a)...

já měl tohle období od 20, tak jsem byl docela rád za "přestávku" a moc se mi do toho rychlíku vracet nechce, ale co člověk nadělá, když už má koupenej lístek a vlak jede a jede a jede, se blbě pak vyskakuje.
nezbývá mi než carpe diem, co se dá dělat :-)

Nora Králičí řekl(a)...

Já teda nevim, jestli někdo měl super sex, když šukat z cizíma, některý holky to říkaj, ale já jim to moc nevěřim... nebo jsem prostě měla fakt strašnou smůlu,o/

Anonymní řekl(a)...

tak já už s tebou nikdy šukat nebudu...
..vyskoč!!!!!!!

Markus řekl(a)...

nora: najdou se světlé výjimky :-)

anon: už se deru ven