úterý 20. listopadu 2007

Mediální mrdky

Právě jsem se vrátil z Hradu! I tak nějak se to dá odpálit, ale včera jsem se vrátil jen z jednoho "chřestu" jedné nejmenované zpěvačky ze Slovenska (Misha - pozn. cenzor). Akce neveřejná, uzavřená, pívo čepované zdarma servírované, rauty vařené volně k rozebrání, lidi umytí, načesaní, voňaví, šťastní a sebevědomí jak prezident.
Miška zapěla pět tracků (cca 25 minut), nechala se vysmahnout lavinou blesků a šlus, la ende, finito anebo jak říkají Češi - konec. O podobných akcích si nedělám iluze, je to taková mediální paštika, která se naplácá na tlamu bulváru a televizi, ale vocotadyjakokurvade? Během koncertu dámu nikdo neposlouchal, nechtěně jsem si vyslechl křupanský dialog o pomíjivosti mužského penisu a nakonec to byla Misha, kdo svým zpěvem rušil.

A ještě ke všemu jsem se tam přejedl a bylo mi celou noc špatně.

Žádné komentáře: