pondělí 21. prosince 2009

Marodím, tedy jsem

Jednou jsem to musel chytit. Ne, nemám na mysli AIDS, hemeroidy nebo vlka. Chřipečka. Šíří se to stejně rychle jako bývalá módní vlna feminismu, kdy se cokoliv, co připomínalo penis, řezalo lupínkovou pilkou, proklínalo, spálilo, zahrabalo pět metrů do země a nechalo obehnat ostnatým drátem.

Od rána ležím v posteli, v krku mám, jako bych spolykal mořské ježky a zapil to absintem, tělo zesláblé jako po celonočním orgasmu, oči skelné jako po třech jointech a v puse sucho, jako bych prokalil celý víkend. U toho posledního je to tak trochu pravda a chřipka pak možná důsledek všech vánočních večírků.

Na druhou stranu to má i svoje lepší stránky, hlavně ty knižní, které teď obracím jednu za druhou a mám konečně klid si přečíst tu spoustu podstavců pod květináče a skleničky (jeden z mnoha důvodů, proč se elektronické knížky nikdy neuchytí). A mám konečně klid nakoukat 30 Rock a jít zítra v horečce nakazit do města ten zbytek, co odolává tak půvabné nemoci, která vám přivodí opilost, orgasmus, zhulenost a kocovinu v jeden okamžik.

Šťastné a usmrkané ...

2 komentáře:

Kate řekl(a)...

Po bacilové stezce za alkoholickými vidinami nesoucí název "večírek":)... ano ano, tak to mám celý prosinec. Člověk sice ty játra a dýchací cesty párkrát potrestá, ale málokdy pak lituje.
Ale fakt, že ty viry by už nám mohly dát sbohem..

hani řekl(a)...

fakt skvěle napsaný! :D nicméně, by bylo asi lepší kdyby opilost, orgasmus, zhulenost a kocovina přišla postupně a bez dalších příznaků jako je ta rýma a bolest v krku a tak přeju brzký uzdravení;)